lørdag den 10. september 2011

Så gik der tid med det...

Ja. Så forsvandt der et år fra min blog. Jeg har haft travlt med vældig mange ting, deriblandt min anden blog Det er bare sundt. Her kan du følge med i min kamp mod overvægten og læse masser af indlæg om sund mad, motion osv.
Men pludselig fik jeg tid og overskud til igen at blogge om de mere kreative sider af mit liv. I virkeligheden er det nok længslen efter mit nye hobbyrum, på min nye førstesal, i mit gamle byhus som jeg savner helt utroligt. Vi har levet som nomader i snart 3 måneder, med udsigt til endnu én.

Jeg begyndte så småt at blogge om de kreative ideer på den anden blog... Og så kom jeg i tanker om denne her støvede sag...
I'm Back!!!

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar