søndag den 25. september 2011

The A-Z of Me

Oh So Lovely har startet en Trend...
Både The Vintage Hausfrau &Hverdagshjem er hoppet med på vognen...
Her kommer min A-Z

A. Age: 31 minus 1 uge
B. Bed size: 140x200
C. Chore that you hate: Skifte sengetøj & Bære affald ud
D. Dogs: Havde en ½ labrador, ½ sankt bernhard ved navn Buster... Men han døde...
E. Essential start to your day: Kaffe, kaffe, kaffe... Og en skål Fromage frais med blåbær
F. Favorite color: Turkis & petrolium
G. Gold or Silver: Sølv!
H. Height: 158 & proud!!!
I. Instruments you play(ed): Klaver, trommer og lidt guitar til husbehov...
J. Job title: Lærer på specialskole
K. Kids: 2 frække tøzer på 2 & 4
L. Live: Byhus med udsigt over Lillebælt
M. Mother’s name: Pia
N. Nicknames: Ost (Hollandsk oversættelse)
O. Overnight hospital stays: Ikke om mit liv afhang af det...
P. Pet peeves: Don't get me started... Indkøbsbunker på kassebåndet med stregkoderne nedaf... Parkeringer på stregerne... Smaskelyde... Fordi At'er... Jeg må hellere stoppe...
Q. Quote from a movie: Jeg vælger min ynglingsserie "Desperate Housewives", yndlingskarakteren "Bree Van De Kamp": "I love to try out new recipes before the holidays. That way if the cookbook has it wrong, I can fix it."
R. Right or left handed: Ekstrem højre...
S. Siblings: 2 hele "små" søstre, 2 halve "små" søstre (de vokser mig alle sammen over hovedet)... 2 papsøstre & 4 papbrødre
T. Time you wake up: Når ungerne hopper tilstrækkeligt meget oven på mig... et sted mellem kl. lort og kl. lagkage...
U. Underwear: Det foretrækker jeg...
V. Vegetable you hate: Bladselleri... Det burde forbydes!!!
W. What makes you run late: Manden... hehe
X. X-Rays you’ve had: Tænder, bækken, nakke, knæ... (kald mig bare hypokonder)
Y. Yummy food that you make: Chokoladekage, blåbærmuffins, svensk pølseret, minestrone, remoulade, bagte rodfrugter, tarteletter, broccolitærte, burger... Jeg laver ikke så tit mad, der ikke bliver spist og rost (om det så siger mest om min mand eller min mad???)
Z. Zoo animal: Tiger, elefant, giraf... Elsker absolut alle dyr... Undtagen ørentviste... ADR!
Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Ingen kommentarer:

Send en kommentar