fredag den 30. september 2011

Ta Da

Så blev det torsdag (og fredag). Jeg har haft travlt med ALT muligt... ud over min To Do.
Jeg er blevet ret godt tilfreds med mit køkken... Der kommer lige lidt billeder:








Stuen er også blevet fin... 3 ud af 4 hjørner... Det sidste hjørne er fyldt med de ting, der ikke kan komme ovenpå pga. ufærdige håndværkere... Men jeg har glemt at ta billeder...
I kan få et billede af, hvor meget støv og nuldermænd, der kan være i et almindeligt tastatur...

Badeværelset kom ikke på tale... Der er stadig masser af murspande, der skal vaskes, og støvede håndværkere, der skal tisse... Den må på næste uges To Do.

Jeg skulle kigge på håndværkere, der byggede skillevægge, lagde fint nyt askgulv, trak ledninger, satte tapet op og malede vægge... Det er så IKKE lige sket!!!
Skillevæggene er færdige og ledningerne er trukket. Askgulvet er lagt i soveværelset, og dækket med et gammelt gulvtæppe, så IKEAmøblerne havde et sted at være:

Endnu et par punkter til næste uges To Do.

Næste punkt hed: Hjælpe manden med at isolere skillevægge, skære fodlister, klargøre indbygningsskabe og bygge garderobeskab. Men da gulvet ikke er klar, er møblerne heller ikke... De er leveret! Manden isolerede selv skillevæggene på rekordtid og har spartlede dem alle sammen som en rigtig prof!!! SÅ stolt af ham!

Her havde en RIGTIG god kone selvfølgelig indlagt et billede...

Lære at hækle... Altså opskrifter er ikke lige mig - har jeg fundet ud af - men jeg har da kreeret denne uden opskrift:

Den er vind og skæv, og sikkert fuldstændig uens i antallet af masker... Men det er min første minimuffin!!! Den er jeg rimelig stolt af - Og så tog den kun 2 puttesceancer at lave (små 3 timer)...

Jeg skulle ha' hjulpet mor med mad... Men hun endte med selv at lave en fantastisk lakse-spinattærte...

Og sidst men ikke mindst havde jeg 2 fysioterapeutaftaler + 1 lægeaftale. Dem nåede jeg +
     *2 holdtræning på Rygcentret
     *1 ryginformationsmøde (som jeg måtte forlade tidligt - træstole??? Til folk med dårlig ryg???)
     *11 fyldte blodprøvebægre (ca. 40ml)
     *1 møde med min kiropraktor om smertebehandling, og
     *Første sygesamtale på Jobcentret

Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Ingen kommentarer:

Send en kommentar