mandag den 10. maj 2010

Ja ja... jeg ved det godt...

Intensionerne er gode nok... men undskyldninger har jeg nok af!
Jeg skal nok forsøge at skrive bare lidt hver dag... Helt ærligt, hvor svært kan det være?!
Mandag aften startede manden første arbejdsdag (eller rettere ... NAT!)
Onsdag/torsdag - midtvejskrisen - vi overlevede begge to. Han undgik at falde i søvn på arbejdet og overkom at tage af sted næste aften, og pigerne overlevede begge en dag hjemme... Okay, det var heller ikke særlig smart!

Ronja var i dagpleje mandag, tirsdag, onsdag og fredag. Torsdag ville vi egentligt have været en tur på stranden med dagplejen, men de andre børn holdt fri, så jeg gav dagplejen en fridag... Det var hun rigtig glad for.
Pigerne og jeg gik så en lang tur rundt i byen og ordnede lidt ærinder. 
Hjemme fik vi mad, ingen middagssøvn, men et smut i sandkassen.

Efter 9 skræmmende timer alene med ungerne torsdag mens far sov, skyndte jeg mig lidt at lave planer for weekenden! Lørdag smuttede vi over til mosters fødselsdag. Ikke noget særligt, bare hygge foran pejsen med legetøj, lidt let frokost og en tur i haven og lege med hunden og kigge på fugle.

I dag tog vi over til mormor. Vi kørte til Højby, til musikrummet. NØJ... DET var sjovt! Der må vi HELT sikkert tilbage en dag med far!

Og se lige hvad min stakkels trætte mand kom hjem med efter 10 timers nattevagt:


Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Ingen kommentarer:

Send en kommentar